Неділя
06.10.2024
03:32
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Хто відвідав наш сайт?
Всього відповідей: 36
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Великораковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Внутрішньошкільний контроль - це всестороннє вивчення й аналіз навчально-виховного процесу з метою координації всієї роботи відповідно до поставлених завдань.

 

Мета внутрішньошкільниого контролю:

·        глибоке вивчення стану справ у всіх ланках шкільної системи;

·        аналіз цих даних для прийняття управлінських рішень;

·        контроль та надання допомоги вчителям в оволодінні сучасними формами і методами створення ат­мосфери творчої співпраці з учнями школи.

 

Основні об'єкти внутрішньошкільного контролю:

 

1. Навчальний процес

Виконання навчальних програм.

Рівень навчальних досягнень учнів.

Продуктивність роботи вчителя.

Індивідуальна робота з обдарованими дітьми.

Вироблення навичок самостійного пізнання в учнів.

Стан викладання предмету.

 

2. Виховний процес

Рівень вихованості учнів.

Рівень активності учнів.

Якість загальношкільних заходів.

Здоров'я і фізична підготовка учнів.

 

3. Методична робота

Методичний рівень кожного вчителя.

Підвищення кваліфікації педагогів.

 

4. Наукова і експериментальна діяльність

Відповідність цієї діяльності концепції розвитку школи.

Ступінь наукової обгрунтованості нововведень.

Результативність нововведень.

Рівень наукової підготовки педагогів.

 

5Моральпо-психологічний клімату колективі

Ступінь психологічного комфорту учнів, учителів.

Психологічна готовність колективу до вирішення будь-якої проблеми, введення будь-якої структури, програми тощо.

 

 

 

Основні методи  контролю

1. Спостереження   

2. Перевірка документації.

3. Аналіз і самоаналіз уроку, проведеного заходу.

4. Бесіда.

5. Письмові перевірки.

6. Графічна перевірка.

7. Анкетування.

8. Тестування.



1. Планування.       

2. Підготовка до контролю.

3. Поради підлеглим, їх інструктаж.

4. Відвідування уроків.

5. Проведення контрольних зрізів.

6. Складання характеристики класу.

7. Перевірка рівня розвитку учнів.

8. Перевірка рівня вихованості.

9. Перевірка документації.

10. Перевірка позакласної роботи.

11. Перевірка методичної підготовки вчителя.

12. Складання довідки, висновків.

13. Підготовка і заповнення узагальнюючих таб­лиць.

14. Ознайомлення вчителя з підсумками.

15. Нарада зацікавлених осіб.

16. Підготовка наказу (в разі потреби).

17. Організація контролю прийнятих рішень.

18. Інформація про виконання одержаних заува­жень і пропозицій.